Miért fontos a visszajelzés a cégnek?

2011/05/26. - írta: Álomállás

A toborzás – kiválasztás során a legfontosabb: folyamatos, pontos és korrekt tájékoztatás a jelöltek részére. Fontos, hogy a jelöltek ne csak ''nemet'' kapjanak egy balul sikerült állásinterjú után, hanem konkrét visszajelzést is: miben kell fejlődniük? Milyen pozícióra pályázhatnak nagyobb eséllyel?

Free Stock Photo: A beautiful business woman talking on a cell phone.

A visszajelzés a vállalati kommunikáció egyik alappillére lehet, hiszen befolyásolja a cégről kialakuló képet (mennyire vonzó a vállalat), másrészt a jelöltek gyakran a kommunikáció gyakorisága alapján döntenek (azaz melyik cég foglalkozik vele többet). Jelen pillanatban sajnos még mindig kevés az a cég, aki igazán figyelmet fordít erre. Állásbörzéken gyakran keresnek meg minket olyan pályakezdők, akiknek valószínűleg nem fogunk tudni állást kínálni a jövőben (mert nem keresünk ilyen végzettséggel kollégákat), de nekik is igyekszünk segíteni, gyakorlati tanácsokat adni.

A jelölt egyben lehet, hogy a vállalat termékeinek vagy szolgáltatásainak fogyasztója is. Sőt, később akár döntési helyzetbe is kerülhet a céggel kapcsolatban. Tapasztalat, hogy az interjúalanyok megosztják ismerősi vagy szakmai körökben élményeiket, legyenek akár pozitívak, akár negatívak. A kapcsolati háló szerepe pedig a kommunikációban vitathatatlan, hiszen ismerőseink, barátaink benyomása egy-egy cégről döntően befolyásol minket is.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://alomallas.blog.hu/api/trackback/id/tr432924666

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása