HVG állásbörze - első nap

2011/10/05. - írta: Álomállás

Profi szervezés, rengeteg felkészülést segítő anyag, sorbanállás a kezdéskor - ahogy szinte mindenkitől hallottam a HVG börzén. Tény, hogy én magam is örömmel láttam az előkészületeket, ahogy pontosan minden a helyére került. Sok helyen találkoztam a rendezvény hirdetésével is, így a látogatói létszámra sem lehet panasz. Jó ötletnek bizonyult a látogatók kategorizálása, azaz érdeklődési területének megfelelően kapott mindenki színkódot. A rendszer azonban szerintem még némileg finomításra szorul, illetve jobban kellene informálni mindenkit a kódokról.

Az álláskeresők oldaláról való kiállítói értékelést a mosolykártyák segítik, melyet az érdeklődő adhat át elégedettsége kifejezéseként. Számomra az egyetlen problémát az jelenti a rendszerben, ha egy cég kifejezetten a kártyák begyűjtésére "specializálódik", kéri a kártyát valamiért. Megoldást jelenthetne, ha pl. csak egy kártyával "voksolhatna" a látogató vagy valamilyen más módon is visszajelezhetne a cégek felé.

Kiállítói oldalról remek volt az elkülönített "lounge", pihenőszoba vagy ahogy akarjuk. Viszonylag rövid időt töltöttem ki, de komolyabb fennakadást a szervezésben nem láttam, piros pont. A SYMA csarnok megfelelő helyszín, bár most talán kissé zsúfolt lett az alapterület, mintha kevesebb lenne a szabad rész vagy pihenő, a standok között gyakran kellett szlalomozni.

Zárógondolatként mára annyit, hogy úgy érzem, lassan tényleg "beérik" a rendezvény, és sok tekintetben meghatározó állásbörzévé válik.

Címkék: állásbörze
1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://alomallas.blog.hu/api/trackback/id/tr553281372

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Állás hol? · http://www.cvonline.hu 2011.10.24. 11:10:17

Vannak e még részletek erről az állásbörzéről?
süti beállítások módosítása